Barn som är ute i en lekpark.

Klubbar för skolbarn våren 2024

Under skolterminerna ordnar vi klubbverksamhet för barn i lågstadieåldern (åk 1 och uppåt). Klubbarna leds antingen av församlingens hjälpledare eller ungdomsarbetsledare. Klubbarna är en del av församlingens kristna fostran. Programmet i klubbarna består av pyssel, lekar, tävlingar, spårningar och liknande. Andakter hålls regelbundet. Att delta i våra klubbar är gratis.

Varje klubb har en WhatsApp-grupp för föräldrarna, där vi informerar om vad som är på gång i klubben och önskar att man meddelar vilka barn som deltar inför varje klubbtillfälle.

Ring Camilla om du vill du veta mera om klubbarna i allmänhet eller nån viss klubb i synnerhet.

Tidtabellen för vårterminens klubbar ser ut så här:

Ekenäs församlingshem (Kulan), varannan tisdag kl. 13-15.

Tenala församlingshem (Downstairs), varannan tisdag kl. 12.45-14.45.

Österby församlingshem, varannan tisdag kl. 18-19.

Västerby skola, varannan onsdag kl. 18-19.

Snappertuna prästgård, varannan onsdag kl. 18-19.

Bromarv skola/församlingshem, varannan fredag kl. 12.20-14.

Vi tar emot anmälningar till klubbarna på den här blanketten.

Om blanketten inte öppnas, kopiera adressen och klistra in den i din webbläsare, klicka på Enter:

Välkommen med!

Länk till broschyren ovanför.Öppna länk i ny flik

Barnhänder som pysslar vändagskort.

Tag kontakt

Ungdomsarbetsledare