Böne- och förbönsgrupper

Förbönsgrupp i Ekenäs

Förbönsgruppen samlas varannan torsdag kl. 10 i Ekenäs församlingshem för att be för olika böneämnen. Är det något du vill att vi ber för så ta gärna kontakt eller skriv ner ditt böneämne och lämna in brevet på pastorskansliet. Märk kuvertet med "förbönsgruppen" eller skicka e-post till carita. englund@gmail.com.

Du är också välkommen med som medlem i vår förbönsgrupp där vi behandlar alla förbönsämnen konfidentiellt och iakttar tystnadsplikten.

Bönekretsen i Tenala

Bönekretsen samlas en onsdag/månad kl. 16-17.30 i Tenala församlingshem, nedre våningen (ingång via diakonikansliet) för att sjunga, be och läsa bibeln tillsammans. Om du inte kan delta, men vill att vi ber för något som liggervarmt om hjärtat, kan du kontakta Meri Yliportimo per telefon 044-755 3601 eller e-post: meri.yliportimo@evl.fi. Du får vara anonym om du vill men vi som ber har också tystnadsplikt.

Varmt välkommen!